ارتفاع حصيلة هجوم موسكو إلى 115 قتيلا

Law enforcement officers carry the body of a victim of a gun attack towards a hearse at the Crocus City Hall in Krasnogorsk, outside Moscow, on March 23, 2024. Camouflaged assailants opened fire at the packed Crocus City Hall in Moscow's northern suburb of Krasnogorsk on March 22, 2024, evening ahead of a concert by Soviet-era rock band Piknik in the deadliest attack in Russia for at least a decade. Russia on March 23, 2024, said it had arrested 11 people -- including four gunmen -- over the attack on a Moscow concert hall claimed by Islamic State, as the death toll rose to over 100 people. (Photo by Olga MALTSEVA / AFP)
113٬764

 

ارتفعت حصيلة الهجوم الذي وقع الجمعة في صالة للحفلات الموسيقية في ضاحية موسكو إلى 115 قتيلا، وفق ما أعلنت السلطات الروسية، السبت، مشيرة إلى أن العدد سيستمر في الارتفاع على الأرجح.

وقالت لجنة التحقيق الروسية المكلّفة التحقيق في الجرائم الكبرى في بيان “عثرت أجهزة الطوارئ على المزيد من الجثث أثناء إزالة الأنقاض. أصبحت حصيلة القتلى 115 شخصا”.

التعليقات مغلقة.

يستخدم هذا الموقع ملفات تعريف الارتباط لتحسين تجربتك. سنفترض أنك موافق على ذلك ، ولكن يمكنك إلغاء الاشتراك إذا كنت ترغب في ذلك. قبول قراءة المزيد